טיפים סודות היופי

כל אחת רוצה להיות הכי יפה שאפשר. אבל איך עושים את זה באמת? איך לדאוג לעור בצורה הנכונה ביותר? מה לעשות עם אקנה )חטטת\ פצעי בגרות\ חצ'קונים\ שחורים(? איך להראות טוב תמיד? אנחנו כאן כדי לחקור את הנושא ולעזור לך להיות הכי מושכת שאת יכולה! (וכן, זה רלוונטי גם לבנים!)

1 .יופי מתחיל מבפנים. אל תתחילי בטיפולי יופי מתוך מקום של חוסר בטחון עצמי וחוסר הערכה עצמית. אלו הן בעיות פסיכולוגיות )שלכולם יש( אבל מכון היופי הוא לא מקום לטפל בהן. לכן, שימי לב שאת מתחילה באהבה עצמית לא משנה איך את נראית!! ואז את יכולה לעשות כל טיפול יופי שאת רוצה, שרק יהפוך אותך לקורנת גם מבחוץ. אם את רוצה להיראות טוב תמיד, תרגישי טוב עם עצמך, לא משנה מה!
2 .עור הפנים- עור הפנים הוא הדבר החשוב ביותר, כי זה הדבר הראשון שרואים כשפוגשים אותך. טיפוח עור הפנים הוא משימה מורכבת ויומיומית שאי אפשר להמעיט מערכה. מומלץ להשתמש בפילינג, סרום לעור שמן של גולד וסרום לפנים. מה זה סרום??
סרום הוא תכשיר פעיל בעל ריכוז גבוה של חומרים חיוניים ופעילים, המסייע בתהליך חידוש התאים. החומרים הפעילים שנמצאים בסרום לפנים יכולים לחדור לעור הפנים עמוק יותר מקרמים רגילים, ולכן מומלץ לקנות חומר ייחודי ולא כל סרום מתאים לכל אחת. בדקי האם העור שלך מעורב\ יבש\ שמן ובחרי לפי זה סרום מתאים. ניתן להתייעץ עם הקוסמטיקאית שלך.
3 .במהלך היום המנעי מנגיעה מיותרת בפנים. הידיים שלנו נוגעות בהמון דברים מלוכלכים יותר ופחות, ואת לא רוצה את החיידקים האלה על הפרצוף שלך! עור הפנים הוא רגיש, וחיידקים יכולים להתפתח לזיהומים ולחצ'קונים חס וחלילה. אם את רוצה עור פנים בריא, תשמרי את הידיים שלך במקום אחר, ואם את נוגעת בפנים- עשי זאת רק בידיים נקיות אחרי שטיפה עם סבון.
4. לכי רק לקוסמטיקאית מקצועית! לא משנה כמה היא נחמד וכמה היא מוכרת טוב. בקשי תמיד לראות תעודות. זה לא מביך! כמו שלא היית מזמינה חשמלאי ללא תעודות, גם כאן- הפנים שלך לא פחות חשובות, וקוסמטיקאית לא מנוסה יכולה לעשות נזקים קריטיים!!! לא תוכלי להיות הכי יפה אם תלכי לאנשי מקצוע שהם פחות מהכי טובים בתחומם.
5 .לשתות המון ולהמנע מסוכר– כן, אני יודעת ששמעת את זה מלא פעמים כבר… אבל אין מה לעשות, זה פשוט נכון. המים עוזרים לפעילות נכונה של הגוף ובה גם טיהור ולחות של העור. מנגד, סוכר מיותר יכול לגרום לחצ'קונים, השמנת יתר, סכרת, חורים בשיניים ועוד רעות חולות… ואלו
דברים שאת לא רוצה! חלק מסודות היופי, בדיוק כמו כושר, הם תזונה נכונה