סוד ההצלחה של תואם שאנל מדמואזל

תואם שאנל מדמואזל

כבר שנים רבות, תואם שאנל מדמואזל הוא הבושם הנמכר ביותר שלנו. לא רק שהחובבות שלו קונות אותו בקביעות ובכמויות גדולות, הן גם מביאות את החברות שלהן איתן… כי כשאת באה לעבודה עם ריח מהפנט וחזק כזה, כולן רוצות גם. שאלנו 3 בנות שונות, מה נראה להן שתורם כל כך להצלחת תואם שאנל מדמואזל שלנו?

חוות דעת מקצועית

יעל רם, בלוגרית אופנה, אוכל ולייפסטייל, מספרת אחרי השוואה לשאנל מדמואזל: " וואו. זה הבושם שהכי חיכיתי להשוות אותו. ובתכלס אולי לא הייתי צריכה לעשות את זה כי התבאסתי ששילמתי עליו כל כך הרבה כשהייתי יכולה להשיג את הריח שלו (שזהה כמעט ב100%) במחיר הרבה הרבה יותר נמוך. בעיניי הגרסה הנגישה אפילו יותר טובה מהבושם המקורי מבחינת הזמן שהריח נשאר על הגוף. כשקניתי את הבושם המקורי והיקר קצת התאכזבתי שהריח לא נתפס להרבה זמן (לפחות עליי), וגיליתי שבגרסה של Gold One & Only הוא מחזיק בערך שעתיים יותר מהמקורי. בקיצור, אם הייתי צריכה להמליץ על בושם אחד – זה הבושם."

תמונה מתוך הכתבה של יעל רם. לסקירה המלאה של יעל לחצו כאן.

לקוחות מספרות

קרן קונה אצלנו כבר 5 שנים בקביעות, והסכימה לתת את שם הבושם לחברות מהעבודה רק אחרי שהכריחה אותן ללא לשים אותו לעבודה גם. קרן מבאר שבע מספרת לנו: "מבחינתי, הסוד של תואם שאנל מדמואזל נמצא בזה שהוא קליל ומתאים לכל מקום. הוא מספיק רשמי ואלגנטי לעבודה, אבל גם עושה רושם רענן וכיפי ליציאות אחר-הצהריים ולדייטים. התווים הראשונים שלו הם של פירות הדר, מה שנותן רושם צעיר ומיוחד, בניגוד לבשמים הרגילים שהם רק מתוקים. אחרי כמה זמן מרגישים את הריחות המתוקים יותר- פצ'ולי וורדים."

אבל זה לא הכל. תואם שאנל מדמואזל מורכב מכמות גדולה של ריחות נוספים שבשילוב מאוזן ביותר מצליחים ליצור ניחוח עוטף ועשיר. ניחוחות פופולריים כמו מאסק, וניל, יסמין ופריחת התפוז משמשים בו בערבוביה מקסימה והרמונית. נועה מוסיפה: "אני מרגישה שבשמים פופולריים בימינו הם דווקא מתוקים ושטחיים מאוד. זה שתואם שאנל מדמואזל הצליחו להוסיף ניחוח חמוץ בצורה מאוזנת גורם לך לבלוט בשטח עם ניחוח ייחודי. אבל תכלס היתרון הכי גדול של הבושם הזה הוא שהוא פשוט נשאר מלא זמן- הוא נשאר מהבוקר עד הערב, ומריחים אותו ממש חזק. כל פעם חברות שואלות אותי מה זה ומה שמתי ואני מתחמקת!! לא רוצה שיגנבו לי אותו."

מאות נשים לא טועות. הצטרפי להצלחה של תואם שאנל מדמואזל ומתגי את עצמך כאישה צעירה, חיובית, קלילה ומעניינת.

לרכישה ופרטים נוספים לחצי כאן.